Jak rychle a snadno zhubnout s ranní japonskou dietou

Loading...

Hned poté, co známý autor knih na hubnutí Hitoshi Watanabe publikoval svou knihu s názvem „Ranní banánová dieta“, se stala světovým hitem.

Uvedená dieta slibuje, že pomocí ní dokážete zhubnout až 5 kilo za týden, aniž byste museli vynakládat nějaké speciální úsilí či drasticky měnit svůj životní styl.

Jak zhubnout pomocí ranní banánové diety

Jediné, co musíte dělat, abyste ve svém těle nastartovali proces hubnutí, je, že budete ráno jíst banány a vypijete sklenici vlažné vody.

Kromě toho nemusíte dělat nic jiného a dokonce, jak uvádí autor této diety, můžete během dne konzumovat v podstatě co chcete.

V minulosti se autor knihy pokoušel zhubnout různými způsoby, ale neúspěšně.

Rozhodl se proto, že si udělá podrobný seznam všech diet, které vyzkoušel, a zapíše výsledky, které s nimi dosáhl.

Pak tyto údaje konfrontoval s vědomostmi a zkušenostmi své manželky – farmaceutky a praktikantky v oblasti preventivní medicíny.

Manželský pár následně společně pracoval na úkolu nalezení ideální diety. Nakonec se jim to podařilo a dospěli ke zmiňované ranní banánové dietě.

Kromě uvedené spotřeby banánů a pití vlažné vody je při této dietě důležitá ještě jedna věc: kromě banánů už nesmíte nic jíst až do oběda.

Proč tato dieta funguje?

Banány jsou bohaté na rezistentní škrob, který stimuluje hubnutí, protože během trávení prochází přímo do tlustého střeva.

Tam ho střevní bakterie přeměňují na mastné kyseliny s krátkým řetězcem, které vyživují buňky a také udržují trávicí trakt v dobré kondici.

Tato metoda na hubnutí nemá limit na množství banánů, které na snídani sníte. Můžete jich proto sníst tolik, abyste se zasytili a bez problémů vydrželi nejíst celé dopoledne.

Loading...

Japonci často také dodržují při konzumaci takzvané pravidlo 80/20.

Znamená to, že aby se vyhnuli přejídání, vždy snědí jen 80 % naservírované porce a zbytek nechají na talíři.

Přesný postup ranní japonské diety

Abychom si to celé prošli, při této dietě postupujte následovně:

1. Ráno nejprve vypijte sklenici vlažné vody, abyste si nastartovali metabolismus.

2. Potom počkejte 1 hodinu a následně snězte banán, respektive banány.

3. Počkejte 20 minut, a pokud vás to nezasytilo, můžete sníst další banán.

4. Do oběda už pak nic nejezte a pijte jen čistou vodu.

5. Na oběd můžete sníst, co chcete.

6. Mezi obědem a večeří smíte jíst pouze ovoce. Večeře je však opět libovolná.

Autor diety uvádí, že během trvání diety sice můžete jíst, co chcete, ale doporučuje se vyhýbat mléčným výrobkům a alkoholu.

Také byste měli chodit spát brzy, protože, jak ukázaly studie, ponocování přispívá k tloustnutí.

Nikdy proto nechoďte do postele později než o půlnoci. Ideální by bylo kolem 22. hodiny nebo i dříve.

Hlavní přínosy ranní banánové diety

Tato dieta má pro vás následující hlavní přínosy:

– Je pro tělo extrémně zdravá.

– Pravidelné snídaně stimulují metabolismus a brání přejídání během zbytku dne.

– Banány dodávají tělu hodně energie, draslíku a vlákniny.

– Vlažná voda nastartuje ráno metabolismus.

– Uvedená dieta je levným a efektivním způsobem na hubnutí.

– Pomáhá regulovat chuť k jídlu a udržuje stabilní hladinu krevního cukru (avšak pouze pokud k snídani nevypijete kávu).

– Zabrání večerní a noční chuti na jídlo.

– Pomáhá snižovat konzumaci alkoholu, který je vysoce kalorický.